2011. április 17.

32.fejezet: Irány a suliba


Másnap bementem az iskolába, és azonnal felvettek asszisztensnek, mert a titkárnő már elég öreg volt, és folyton betegeskedett, persze kellett egy kis ráhatás is, hogy biztosra menjek. Az első nap nem volt túl sok dolgom, a kisfőnököm nem látott el túl sok feladattal, főzetett magának kávét, és megbízott vele, hogy holnap vigyem én a frontot, mert nem fog bejönni. Damonnek értekezlete volt, de Alaric kedves volt, és segített nekem fénymásolni. Azt nem tudom, hogy ő miért nem volt a megbeszélésen, de annyira nem is érdekelt. Úgy döntöttem megvárom Mr. Salvatore-t, biztosan örülni fog, hogy nem léptem le. A megbeszélés ötig tartott, a legtöbb tanár hazament, a többiek meg a társalgóba mentek. Damon összeszedte a javítandó dolgozatait, és indult volna haza, de belöktem a székbe, majd az ölébe másztam, és megcsókoltam.
-    Ne haragudj, hogy nem látogattalak meg.
-    Kiengesztelhetsz. – Pattantam fel az asztalra, lesöpörve a papírokat, és Damont a nyakkendőjénél fogva odahúztam magamhoz.
-    Ne rosszalkodj! – Csókolt meg Damon, miközben elkezdte lehúzni a ruhám zipzárát.
Nyelve végigfutott a nyakamon, miközben közelebb húzott magához, és pedig már épp kezdtem gombolni az ingjét, mikor a kilincs kattanása megzavart minket. Gyorsan az asztal alá bújtam, Damon a gyorsaságát kihasználva összeszedte a papírokat, majd leült a székbe. Tökéletes alkalom volt, hogy jól megvicceljem Damont, úgyis aludni küldött az este.
-    Megmutatná azt a dolgozatot, amiről a szünetben beszéltünk? – Lépett oda az asztal túloldalára egy munkamániás tanár.
-    Persze.
Damin még beljebb gurult, teljesen összepasszírozva, ha ennyire nincs tekintettel rám, akkor megérdemli, amit kapni fog. Végigsimítottam a combján, majd olyan helyre tévedt a kezem, ami rögtön impulzusokat küldött Damon fejébe, és reflexszerűen összerándult.
-    Minden rendben, Damon?
-    Persze, csak kirázott a hideg.
-    Olyan volt, mintha rángógörcse lett volna, már megijedtem.
-    Majd holnap odaadom a dolgozatot, most nem találom.
-    Rendben, további szép estét.
-    Meglesz.
Azonnal kitört belőlem a nevetés, amint a tanárnő kiment, Damon csak kihúzott az asztal alól, és mérgesen meredt rám. Nem tudom mi baja, a férfiak szeretni szokták, ha simogatják őket.
-    Rángó görcsei vannak, Mr. Salvatore? Talán látogasson meg egy orvost.
-    Ez természetes reakció. Mit mondjak az orvosnak? Hevesen reagálok, ha a barátnőm a lában között simogat?
-    Jól van na, csak összenyomtál.
-    Mi a tanulság?
-    Máskor zárjuk be az ajtót?
-    A régi Elizabeth azt mondta volna, hogy máskor ne essünk egymásnak a tanáriban.
Volt abban valami, amit Damon mondott, de nincs azzal semmi baj, hogy kicsit felszabadultabb vagyok. Én csak élvezem az életet a szerelmemmel. Majdcsak lenyugszom egyszer.
A következő nap kész bolondok háza volt, mindenki hozzám fordult a hülyeségeivel. Küldjek el azt, csatoljak hozzá amazt, fénymásoljak száz példányban… Alig vártam az ebédszünetet, remélvén hogy Damon meglátogat. Pontosan háromnegyed egykor kedvesem megjelent mellettem, és azonnal letámadott. Viszont mintha csak a tegnap történtek ismétlődtek volna, ismét valaki megzavart minket, Damon pedig eltűnt. Fogalmam sincs, hova bújhatott, lehet, hogy a szekrénybe. A gazdaságis jött, akinek kellett egy nyomtatvány az iskolába járó diákok névsoráról. Kicsit sem örültem, mikor megéreztem, hogy Damon az asztalom alá bújt, kicsit nehéz úgy koncentrálni, hogy a combomat cirógatja. Természetes lemásolta a tervem, és hát én is ugyanúgy reagáltam, mint ő.
-    Valami problémája van?
-    Csak valami hozzáért a lábamhoz.
-    Már megijedtem, hogy epilepsziás, és rángógörcs tört magára.
-    Ugyan dehogy.
Damon majd megpukkadt a nevetéstől, mikor kimászott az asztal elől, én nem találtam ezt ilye viccesnek. Amúgy is milyen dolog már lemásolni más ötletét?
-    Nem kéne holnap elmenned orvoshoz? – Vigyorgott rám Damon.
-    És mit mondjak neki? Hevesen reagálok, ha a barátom a combom között matat?
-    Csak visszaadtam.
-    Büntetésül feleltetni fogom, Mr. Salvatore.
Damon bólintott, én pedig megfogtam a kezét, majd magamhoz rántottam. Damon keze már automatikusan kalandozott volna el, de erősen fogtam.
-    Mit szeretnél?
-    Játszunk. Mi ez? – Futtattam végig a mutatóujját a számon.
-    Az ujjam?
-    Nem, te hülye. Azt kell mondanod, ahova mutat.
-    A szád. – Csókolt meg Damon.
-    Ez? – Nyaltam végig az ujján.
-    A nyelved.
Damon szenvedélyesen megcsókolt, hozzányomott az asztalnak, szabad kezével a hajamba túrt, majd a derekamnál fogva magáhozölelt, olyan erősen, hogy mozdulni sem tudtam.
-    Ez? – Húztam a mellemre a kezét.
Damon kigombolta a blúzom, majd az egész mellkasomat végigcsókolta. Már nagyon el akarta húzni a kezét, de nem engedtem neki.
-    Ez?
-    A combod.
-    Ez?
-    A feneked.
Ez volt az a pillanat, mikor elege lett a játékból, és felültetett az asztalra, lesöpörve az összes aktát, ami rajta volt. Teljesen hozzám simult, a csókjai követelőzőek és szenvedélyesek voltak, én viszont nem voltam benne biztos, hogy így szeretném csinálni.
-    Kényelmetlen.
-    Szőnyeg vagy szék?
Elképzeltem a szituációkat, de ennyik se volt igazán megfelelő. A szőnyeg kikezdi a bőröm, a szék meg… Nos, az elég… Jobb, ha Damon irányít, maradjunk a szokásos felállásnál, én jó nekem az ágy, maximum a kanapé.
-    Szeretnék veled lenni, de…
-    Tudok egy helyet, ami neked is megfelel.
Legjobb tudomásom szerint a gimnáziumokban nincs csendes pihenő, úgyhogy fogalmam sincs, hogy Damon honnan akar ágyat szerezni. Begomboltam a blúzom, majd követtem Damont, egészen az orvosiig. A dokit könnyűszerrel rávettük, hogy menjen ebédelni, mi pedig bezárkóztunk a vizsgálóba. Tényleg volt a sarokban egy ágy, viszont az olyan kicsi volt, hogy tényleg csak egymáson fértünk el rajta. Damon hamar leszedte rólam a ruháimat, én direkt húztam a pillanatot. Gondosan végigsimítottam minden izmát, az inget, pedig őrjítő lassúsággal gomboltam ki.
-    Édesem, ne most tökölj!
-    Elmegy a vonatod?
-    Órám lesz.
-    Megnéztem, lyukas órád lesz.
Amint ez a mondat elhangzott, Damon ellazult, engedte, hogy kényeztessem, és ő is ezt tette. Most már sokkal bátrabb voltam az ágyban, nem kerültem úgy a lába közötti területet, mintha az maga lenne a Bermuda-háromszög. Damon egyáltalán nem követelt soha tőlem semmit, mindig hagyta, hogy egyedül lépkedjem át a határokat.
-    Most már elmondhatod magadról, hogy megdöntötted a titkárnőt az orvosiba. – Mondtam neki, mikor lelopóztunk a lépcsőn.
-    Bezony. Amúgy meg nem trófea vagy, hanem a párom.
-    Tudom.
Őrültem, hogy ezt mondja, és bár nem kételkedtem az érzéseiben, de jó volt, hogy megerősített abban, nem csak ágyparner vagyok.
-    Holnap majd miniszoknyát veszek, és akkor csak a bugyimat kell levenned.
-    Mindent levennék rólad, de te hordjál csak nadrágot inkább, nem kell, hogy mások is gyönyörködjenek a combodban.
Még a lépcsőházban váltottunk egy gyors csókot, majd mindketten mentünk a dolgunkra. A nap további része unalmasan telt, alig vártam, hogy vége legyen, és végre Damonnel lehessek. Alaric viszont rossz hírt közölt velem: Damonnek bent kell maradni korrepetálni egy bukásra álló gyereket. Úgy döntöttem hazamegyek, és egy pohár vérrel várom, úgyis a múltkor panaszkodott. Alaric szerint viszont csak öt felé végez, úgyhogy addig dumcsizom drága húgocskámmal.
-    Mi a helyzet Joeyval?
-    Ma nála alszom.
-    Majd szorítok, hogy minden rendben menjen. Aranyos fiú, illik hozzád.
-    Tudom. És amúgy veletek mi a helyzet?
-    Damon teljesen elront.
-    Merthogy?
-    Ma egy kicsit… Másra használtuk az orvosít, mint kéne.
-    Hát ez tényleg nem vall az én szégyenlős nővéremre.
-    Lehetetlen neki ellenállni. A nap minimum 22 órájában rá gondolok, a maradék kettőben alszom.
Tiffany már nem tudott reagálni, mert a bejárati ajtó kinyílt, én pedig rohantam, hogy Damon megkapja a pohár vért, amivel egy jó kedves várja az párját.
-    De édes csajom van. – Mosolygott Damon, majd felhörpintette az italt, és lecsókolt.
Percekig faltuk a másikat összeölelkezve, csak egy hívatlan látogató miatt hagytuk abba ezen tevékenységünket. Drága apósom mindig rosszkor időzít.
-    Muszáj ezt itt művelnetek?
-    Ez a ház annyira a miénk is, mint az öné.
-    Létezik hálószoba.
Damon grimaszolva felvánszorgott az emeletre, nem csodálom, hogy kikészíti az apja, tényleg nehéz elviselni az öreget. Borzasztó természete van, én nem tudom, hogy Anette hogyan bír vele élni.

6 megjegyzés:

  1. szia
    nagyon jó lett mint mindig:D
    imádtam ahogy egyszer Elisabeth máskor meg Damon csipkedi a másikat, mint két kisgyerek az oviban még nagyon romantikus:D
    Damon egyre jobban belejön ebbe a párkapcsolat témában

    puszi várom a kövit

    VálaszTörlés
  2. Annyira jó, hogy most csak a kapcsolatukra koncentrálnak. Annyira édesek és perverzek. Jó lenne látni Damon arcát, amikor valaki az asztal alól simogatja. XD
    Csak így tovább, várom a következőt.
    Soha ne hagyd abba csajszi

    VálaszTörlés
  3. sziia.
    hát nagyon jó rész lett kezdjük ott. tetszik az új Elizabeth :D Damon tényleg teljesen elrontotta de így van jól :P a rángógörcsös részél annyira röhögtem h majdnem leestem a székről.. áááhh nagyon jó rész lett :D
    Damon sztem lassan belátja h milyen jól döntött h nem Kath-et, vagy Elenát választotta, hanem Elizabeth-et...

    és amúgy igen.. mi Ros-aliec-el mindig itt leszünk (:
    várom a folytatást. pusziii. <3

    VálaszTörlés
  4. ismet egy nagyon nagyon jo fejezet...imadom a fejezethez tartozo kepet is.......a sirizatban is lehetne egy Elizabeth-Damon paros

    VálaszTörlés
  5. Ez ismét nagyon jó lett!!Várom a folytatást

    vivi

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Ros-aliec: Damon teljesen beleszokott a párkapcsolatba egy ideig jól meg is vannak, majd... Meglátjátok.

    Avalon: nos igen... és igen... és igen, nem fogom még egy ideig abbahagyni, lesz itt még annyi minden, hogy húh. És tavaszi szünet alkalmából hamarabb lesz majd friss (csütörtökön, aztán majd attól függ, hogy hogyan haladok).

    csillus: Elizabeth megváltozott, de jó irányba szerintem, most már passzol Damonhoz. Igen, a rángógörcsnél én is röhögtem, pedig én írom. Köszönöm a sok támogatást, amit tőled kapok.

    Névtelen: Sokat szenvedek azzal, hogy milyen képet tegyek be, de ezerrel rajta vagyok az ügyön folyamatosan, hogy jó képet találjak, és szerkesszek, már ha szükség van rá.

    Vivi: Köszönöm szépen, ha minden jól megy a folytatás csütörtökön érkezik, addig is kitartás.

    VálaszTörlés

Ha igazán tetszett a fejezet, írj kritikát, mert csak abból látom a véleményedet!